Zadolžitve:
- Pripravljanje strategij in načrtov aktivnosti na družbenih omrežjih
- Objavljanje na družbenih omrežjih: pisanje besedil, priprava navodil oblikovalcem in drugim izvajalcem za pripravo kreativ, objavljanje po uredniškem koledarju
- Redno komuniciranje s sledilci na družbenih omrežjih, grajenje skupnosti
- Sodelovanje z vplivneži in knjižnimi blogerji
- Priprava in izvedba oglaševalskih kampanj na Facebooku in Instagramu v orodju Ads Manager
- Redna komunikacija z agencijo, ki skrbi za odnose z mediji, in oblikovalci ter drugimi izvajalci
Pogoji:
- Izobrazba: univerzitetna izobrazba družboslovne ali druge ustrezne smeri
- Vsaj 2 leti izkušenj na podobnem delovnem mestu (vodja aktivnosti na družbenih omrežjih, tekstopisec), zaželene so izkušnje v odnosih z javnostmi in/ali marketingu
- Sposobnost pisanja daljših in krajših besedil, odlično poznavanje slovnice in pravopisa
- Poznavanje in spremljanje trendov in novosti na družbenih omrežjih
- Zmožnost kreativnega razmišljanja
- Zmožnost samostojnega dela in dela v timu
- Zanimanje za slovensko knjižno produkcijo in ljubezen do knjig
Kaj ponujamo?
- Zaposlitev za 1 leto z možnostjo podaljšanja s pričetkom dela decembra 2022 ali januarja 2023
- Možnost občasnega dela od doma
- Dostop do velike količine knjig in možnost sodelovanja s številnimi slovenskimi in tujimi pisateljicami ter pisatelji
Vse zainteresirane vabimo, da na e-naslov info@beletrina.si pošljete svoj življenjepis in motivacijsko pismo, v ločenem dokumentu pa priložite tudi rešene spodnje naloge.
Naloge:
- Priprava digitalne strategije za Beletrino v času knjižnega sejma (družbena omrežja, spletna knjigarna, novičnik): do 80 % znižanje knjig na fizičnem sejmu in na spletu
- 3 predlogi za izboljšavo vseh kanalov Beletrine na družbenih omrežjih
- Konec leta bo pri Beletrini izšla knjiga Katarine Marinčič Ženska s srebrnim očesom. Njen opis najdete tukaj. Pripravite promocijsko strategijo knjige na družbenih omrežjih. V nalogo vključite vsaj 2 konkretni objavi (FB, IG) in navodila oblikovalcu za pripravo kreative. Razmislite o aktivaciji, katere glavni cilj naj bo organsko pridobljena čim večja vključenost (engagement) uporabnikov.
Zadnji rok za oddajo je sreda, 5. oktober 2022. Kandidatke in kandidate, ki nas bodo navdušili, bomo na razgovor v živo predvidoma povabili po 20. oktobru 2022.
V primeru dodatnih vprašanj smo na voljo na info@beletrina.si.