Skip to content

Prihodnost založništva

 

Projekt Prihodnost založništva, v sodelovanju s Centrom za kreativnost pri Muzeju za arhitekturo in oblikovanje, je namenjen seznanitvi sektorja založništva, KKS in širše javnosti z izzivi nove Covid realnosti in iskanju priložnosti v inovativnih digitalnih marketinških rešitvah.

Na spletnih predavanjih in delavnicah med  31. majem in 3. junijem so se udeleženci seznanili s posledicami Covida-19 na bralca, trendi v digitalnem in vsebinskem marketingu, znamčenju avtorjev, smermi založništva 3.0 - digitalizacijo procesov in digitalizacijo vsebin, optimizirano produkcijo tiskanih knjig, novimi trendi v digitalnem založništvu, modro prihodnostjo (tehnologija + ekologija), estetiki vsakdana in ustvarjalnosti v digitalnih kulturnih in kreativnih industrijah in s primeri dobre prakse na področju promocije in uspešnimi poslovnimi modeli v umetnostih. V štirih različnih sklopih delavnic, o bralcu in kupcu, novih pristopih, ustvarjalcih in avtorjih ter spletni dostopnosti, so bili z nami: Ana Berlin, Miha Kovač, Seid Serdarević, Petra Slanič, Ruediger Wischenbart, Michaela Fleischhacker, Nicola Richter, Jesús Badenes, Gerd Robertz, Noah Charney, Kamenko Kesar, Maša Malovrh, Andrej Krajnc in Cristina Mussinelli. Več informacij o spletnem izobraževanju na povezavi.

Projekt je del partnerske mreže Platforme Center za kreativnost in ga sofinancirata Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj in Republika Slovenija.