V celoti je uresničila načrtovan knjižni program in izdala 60 knjig, med njimi tudi prvi letnik Klasične Beletrine, ter ponovno natisnila 21 del. Kljub večinoma zaprtim knjigarnam je prodala 40.202 knjigi in kljub zahtevnim razmeram izvedla 105 dogodkov v živo, ki jih je obiskalo okoli 4.000 ljubiteljev literarne umetnosti.
Na Biblosu si je 36.000 uporabnikov izposodilo 313.932 knjig. Beletrinin YouTube kanal je zabeležil 66.927 ogledov, obiskovalke in obiskovalci pa so spletnim oddajam Beletrina v živo namenili 2.141 ur. Založba je izpeljala dva mednarodna literarna festivala in v okviru platforme Versopolis tudi največji mednarodni spletni pesniški festival.
Založba je lani za svoje delovanje razpolagala z 2.576.099,10 evri. Od tega je 30,55 odstotkov pridobila na domačih javnih razpisih in pozivih, 21,20 odstotkov na evropskih razpisih, 46,19 odstotkov na trgu in 2,06 odstotka iz drugih virov.
Ker je Beletrina zavezana transparentnosti, je poročilo vsem, ki jih zanima delovanje in poslovanje založbe, na voljo na povezavi.